Kundeservice

  • Gratis levering ved køb over 60 kr. Ellers koster fragten kun 19 kr.
  • Vi sender samme dag, som du bestiller, hvis du lægger din ordre inden for vores distributions normale åbningstid.
  • 5% rabat på din næste ordre. 
  • Vi sender altid i diskret emballage.
  • Se vores handelsbetingelser og persondatapolitik.
  • ALLEREDE KUNDE? KLIK HER!
Du er altid velkommen til at kontakte Kundeservice, såfremt du har spørgsmål til vores produkter, en ordre eller lign. Vi tilstræber at besvare på din forespørgsel hurtigst muligt.

Indledningsvis vil vi anbefale, at du læser vores "Kundeservice - FAQ" nedenfor. Her kan du finde svar på de mest almindelige spørgsmål.
Altid diskret levering

Med venlig hilsen
BabyOrNot

Telefon +45 7199 9817 (man-tor 9-17 / fre 9-15).
 

FAQ

Bestilling
Hvordan bestiller jeg mine varer?
Er det muligt at tilføje en ekstra vare til en ordre, som jeg lige har afgivet?
Hvordan modtager jeg de 5% rabat på min næste ordre?
Jeg ønsker at købe testene engros. Hvem skal jeg kontakte?

Levering
Hvor hurtigt får jeg mine varer?
Hvordan sikrer I, at andre ikke kan se hvad pakken indeholder?
Hvad koster fragten?
Hvad sker der, hvis jeg ikke er hjemme når posten kommer?

Betaling
Hvilke betalingsformer kan man anvende hos BabyOrNot?
Er det sikkert at betale med Dankort eller kreditkort hos BabyOrNot?
Hvornår bliver pengene trukket på min konto?

Reklamation og returnering
Jeg har modtaget en forkert vare, hvad gør jeg?
Hvad gør jeg hvis jeg fortryder mit køb?

Nyhedsbrev
Jeg vil gerne tilmelde mig nyhedsbrevet - hvordan gør jeg?
Jeg vil gerne afmelde mig nyhedsbrevet - hvordan gør jeg?

Produkter
Er jeres teste af samme kvalitet som dem man køber på apoteket?
Hvad vil det sige at jeres teste er CE mærket?
Jeg fik ingen kontrolstreg frem, er testen så defekt?
Det fryser udenfor og testene har ligget i vores postkasse i flere timer – kan de tåle det?
Kan jeg downloade vejledninger til jeres test?
Kan man købe ekstra testpenne til den digitale ægløsningstest fra Clearblue?


Hvordan bestiller jeg mine varer?

Sådan handler du hos BabyOrNot - trin for trin

  1. Du vælger dine varer og får hver enkelt vare i indkøbskurven ved at klikke på "Læg i kurv". Du kan få flere varer i kurven ad gangen ved at ændre antalt i feltet "Antal enheder".
  2. Når du ved et produkt klikker på knappen "Læg i kurv", vises indkøbskurven automatisk, så du hele tiden har styr på, hvad du har købt samt det samlede beløb. Du kan endvidere altid komme til indkøbskurven ved at klikke på indkøbskurvs-ikonet eller teksten ”Indkøbskurv”, som du finder øverst i højre side.
  3. Når du har din samlede ordrer klikker du "Kassen".
  4. På næste side skal du indtaste dine adresseoplysninger. Dvs. den adresse hvor ordren skal leveres til. De felter, der er markeret med en rød stjerne, skal udfyldes. Herefter klikkes "Betal online".
  5. På siden for kortbetaling skal du indtaste kortets nummer, kontrolcifre og udløbsdato. Kortnummer og udløbsdato findes på forsiden af kortet, mens de tre kontrolcifre findes på bagsiden. Før evt. musen henover "?" ved feltet kontrolcifre for se deres nøjagtige placering på kortet.
    Hele transaktionen foregår på en krypteret linie direkte mellem dig og NETS (PBS), dine kortinformationer overføres ikke til os.
  6. På sidste side kan du se at bestillingen er gennemført. Vi sender dig også en ordrebekræftelse pr. email.  

Har du yderligere spørgsmål inden du handler, er du altid velkommen til at kontakte os.

Er det muligt at tilføje en ekstra vare til en ordre, som jeg lige har afgivet?

Nej, det kan du desværre ikke. Vi har ikke mulighed for at trække flere penge på dit kort end du har givet os lov til. Hvis du kontakter os hurtigt efter du har afgivet din bestilling kan vi evt. nå at annullere din ordre, hvorefter du kan bestille på ny ordre med den ekstra vare.

Hvordan modtager jeg de 5% rabat på min næste ordre?

Når du har handlet modtager du automatisk en rabatkode, som du kan anvende til dit næste køb. Rabatkoden svarer til et beløb på 5% af dit samlede varekøb. Rabatkoden fremgår af den ordrebekræftelse du modtager pr. mail. Rabatkoden indsættes på siden med indkøbskurven.

Jeg ønsker at købe testene engros. Hvem skal jeg kontakte?

Er du interesseret i at aftage større partier af vores produkter er du velkommen til at henvende dig til vores grossist-partner Blue Medico ApS.

Hvor hurtigt får jeg mine varer?

Alle produkter på BabyOrNot.dk er lagervarer. Vi sender derfor din ordre samme dag som du bestiller, hvis du lægger din ordre inden for vores distributions normale åbningstid. Foretager du en bestilling efter distributionens åbningstid sendes din ordre den næstkommende hverdag. Bestiller du lørdag eller søndag sender vi dine varer om mandagen.

Hvordan sikrer I, at andre ikke kan se hvad pakken indeholder?

Vi fremsender altid i neutral og emballage/konvolut. Det eneste der fremgår af forsendelsen, er det diskrete afsendernavn "BM Distribution". På kontoudtoget du eventuelt modtager fra din bank i forbindelse med din betaling, vil der ligeledes kun stå "Blue Medico", som er vores selskabsnavn.

Hvad koster fragten?

Vi leverer gratis til danske adresser ved køb over 60 kr. Ved ordrer under pålægges et gebyr på 19 kr. 

Hvad sker der, hvis jeg ikke er hjemme når posten kommer?

Vi sender alle ordrer som brev og 98% af de ordrer vi sender bliver pakket, således at de kan komme ind af din brevsprække. Selv ved store ordrer af teste har vi special-kasser i ”brevsprækkestørrelse”. Du behøver derfor ikke bekymre dig om at skulle gå på posthuset for at hente din pakke. Bestiller du andre produkter end teste (f.eks. kosttilskud) kan vi dog ikke garantere at pakken kan komme ind af din brevsprække.

Hvilke betalingsformer kan man anvende?

I vores butik kan du betale med Dankort, VISA, VISA electron, danske Mastercards eller udenlandske Mastercards.

Er det sikkert at betale med Dankort eller kreditkort hos BabyOrNot?

Ja. Når du betaler med Dankort eller kreditkort kan du være sikker på at ingen kommer i besiddelse af dit kortnummer m.v. Vi har et SSL (Secure Socket Layer) certifikatet gennem PayEx, hvilket sikrer, at data krypteres i kommunikationen mellem kortindehaver, BabyOrNot og andre parter i handlen. Det betyder, at uvedkommende ikke kan opsnappe dit kortnummer under transaktionen.

Du har altid mulighed for at afvise en betaling, når du modtager din betalingsoversigt. Du har ingen selvrisiko i tilfælde af at dit kort bliver misbrugt i en internet-butik, der benytter SSL i sit betalingssystem. Dermed er du bedre sikret end i den fysiske verden, hvor du har en selvrisiko på 1200 kr. når dit dankort misbruges ved brug af pin-koden. 

Hvornår bliver pengene trukket på min konto?

Beløbet for varerne trækkes først, når varerne sendes fra os. Der kan aldrig trækkes et større beløb, end det du har godkendt ved købet. På din kontoudtog vil der fremgå vores diskrete firmanavn – Blue Medico.

Jeg har modtaget en forkert vare, hvad gør jeg?

Såfremt vi skulle være kommet til at sende en forkert vare beder vi dig om at kontakte os pr. mail eller telefon. Vi vil så fremsende den rigtige vare med det samme. Såfremt vi ønsker den forkerte vare retur, vil vi fremsende en frankeret returkuvert sammen med den rigtige vare. 

Hvad gør jeg hvis jeg fortryder mit køb?

Fortryder du dit køb, kan du indenfor 14 dage efter modtagelsen returnere varen til os. Ved returnering af en vare skal denne være ubrugt og i original emballage. Vi beder dig om at vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen og oplyse om du ønsker pengene retur eller om du ønsker varen byttet til noget andet. Vi refunderer ikke fragtudgifter i forbindelse med returnering.

Jeg vil gerne tilmelde mig nyhedsbrevet - hvordan gør jeg?

Fra forsiden kan du i højre side tilmelde dig nyhedsbrevet ved at indtaste din email adresse og klikke "Tilmeld".

Jeg vil gerne afmelde mig nyhedsbrevet - hvordan gør jeg?

Fra forsiden kan du i højre side afmelde nyhedsbrevet ved at indtaste din email adresse og derefter klikke "Afmeld".

Er jeres teste af samme kvalitet som dem man køber på apoteket?

Alle vores teste er af nøjagtig samme kvalitet som dem du kender fra apoteket. De præcis samme teste sælges på apoteker, bare under andre brands og i en anden indpakning. Årsagen til at vi kan sælge testene billigere skyldes at vi importerer dem direkte fra producenten uden fordyrende mellemled.

Hvad vil det sige at jeres teste er CE mærket?

CE mærkningen betyder at testene opfylder en række kvalitative krav, som EU stiller for at denne type teste må sælges i Europa. Du kan blandt andet være sikker på at mærkning og vejledning er på dit lokale sprog. Alle vores teste er naturligvis CE mærkede og godkendt til salg til forbrugere (til hjemmebrug).

Jeg fik ingen kontrolstreg frem, er testen så defekt?

Kontrolstregen viser om du har udført testen korrekt. Såfremt der ikke fremkommer en kontrolstreg skyldes det at testen har fået for lidt urin til at kunne give et brugbart resultat. Sørg for at holde testen i urinen indtil du er sikker på, at testen er gennemvædet med urin.

Det fryser udenfor og testene har ligget i vores postkasse i flere timer – kan de tåle det?

Alle vores teste kan tåle temperaturer ned til – 20º C i en periode på op til 3 uger, uden at testene vil tage skade.

Kan jeg downloade vejledninger til jeres test?

Ja, du kan downloade vejledninger i PDF format på denne side. Download vejledninger.

Kan man købe ekstra testpenne til den digitale ægløsningstest fra Clearblue?

Dette er desværre ikke muligt, selvom det både ville være smart og billigere. Clearblue oplyser at batteriet i den digitale enhed kun holder til et begrænset antal teste, og derfor ikke vil kunne genanvendes.

Kundeservice

Fragt

Rabat

Forum

Guide til at blive gravid
Tilmeld dig vores nyhedsbrev
Tilmeld         Afmeld